Počet záznamov: 1  

Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation

  1. Názov Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation
    Preklad názvuRiadenie zákazníckej skúsenosti: Nepreskúmaný nástroj transformácie zákazníkov
    Autorské údajeDavid Havíř
    Autor Havíř David
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 15, č. 37 (2021), s. 43-60. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527
    DOI 10.13164/trends.2021.37.43
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá makromarketing * zákazníci * etika * transformácia
    AnotáciaÚloha, ktorú zohrávajú skúsenosti zákazníkov pri transformácii zákazníka, a vyvinutie teórie, ktorá spája súvisiace koncepty s cieľom umiestniť fenomén zákazníckej skúsenosti do kontextu makromarketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 37

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF630.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.