Počet záznamov: 1  

Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19

  1. Názov Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19
    Preklad názvuPredvoľby nákupu certifikovaného produktu pod vplyvom Covid-19
    Autorské údajeE. Jaderna, V. Ostin
    Autor Jaderna E.
    Spoluautori Ostin V.
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 1 (2021), s. 46-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.1.6
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá koronavírus * pandémia * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika * produkty * produkty environmentálne
    AnotáciaProdukty trvalej udržateľnosti sa stali „novým normálom“ súčasnej spoločnosti. Vnímanie certifikátov o udržateľnosti konečnými spotrebiteľmi ovplyvňujú rôzne aspekty vládnych, ekonomických a sociálno-kultúrnych problémov. Zistenia z marketingového výskumu a včasné ekologické správanie českých spotrebiteľov. Dôvodom a motiváciou analýzy bol akademický záujem o českú úpravu nákupného správania spôsobenú pandémiou COVID-19. Produkty prispievajú k udržateľnosti rôznymi špecifikami, ktoré sa týkajú spôsobu výroby, spracovania a predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.