Počet záznamov: 1  

How is the Home Office By Sales and Marketing Employees During and After the Corona Crisis?

  1. Názov How is the Home Office By Sales and Marketing Employees During and After the Corona Crisis?
    Preklad názvuAko je na tom domáca práca u predajcov a marketingových zamestnancov počas koronakrízy a po nej?
    Autorské údajeMarcus Diedrich
    Autor Diedrich Marcus
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 1 (2021), s. 34-45. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.1.5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá práca z domu * Nemecko * ochrana zdravia * koronavírus * pandémia * koronakríza
    AnotáciaZamestnávatelia musia ponúkať home-office kdekoľvek je to možné. Zabezpečuje to nariadenie Corona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ktoré v Nemecku nadobudlo účinnosť 27. januára. Vyhláška obsahuje aj ochranné opatrenia pre tých zamestnancov, ktorých prítomnosť v spoločnosti je zásadná. Zamestnávatelia musia prijať vhodné opatrenia na zaistenie rovnocennej ochrany pre nich a pre zamestnancov, ktorí nemôžu pracovať z domu. Zamestnávatelia sú povinní ponúkať home-office, pokiaľ neexistujú závažné prevádzkové dôvody, ktoré by svedčili o opaku. Skúmanie, ako zamestnanci marketingu a predaja hodnotia snahu svojich spoločností ponúkať domáce kancelárie v súčasnosti i v budúcnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.