Počet záznamov: 1
Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship
Názov Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship Preklad názvu Marketingové témy prostredníctvom akademických plagátov: trieda autonómie študentov a aktívneho občianstva Autorské údaje Dagmar Sieglová Autor Sieglová Dagmar Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 12-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.2.2 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá študenti * marketing * školy * občianstvo štátne Anotácia Sociálne a environmentálne výzvy, ktoré predstavujú veľmi nestály, neistý a komplexný svet, a budú mať vplyv predovšetkým na mladých ľudí. Školy, ktoré musia svojim absolventom vštepiť súbor kritického myslenia, riešenia problémov, rozhodovania a komunikácie. Zručnosti, aby boli študenti informovaní a angažovaní občania. Vo vysokoškolských inštitúciách to možno dosiahnuť posilnením motivácie a autonómie študentov. Akademické plagáty navrhnuté ako jeden z relevantných nástrojov, ktoré umožňujú pedagógom osvojiť si štýl výučby podporujúci autonómiu, ktorý vedie k zvýšenej nezávislosti, záujmu a zodpovednosti za sociálne záležitosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
článok
Počet záznamov: 1