Počet záznamov: 1  

Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship

  1. Názov Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship
    Preklad názvuMarketingové témy prostredníctvom akademických plagátov: trieda autonómie študentov a aktívneho občianstva
    Autorské údajeDagmar Sieglová
    Autor Sieglová Dagmar
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 12-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.2.2
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá študenti * marketing * školy * občianstvo štátne
    AnotáciaSociálne a environmentálne výzvy, ktoré predstavujú veľmi nestály, neistý a komplexný svet, a budú mať vplyv predovšetkým na mladých ľudí. Školy, ktoré musia svojim absolventom vštepiť súbor kritického myslenia, riešenia problémov, rozhodovania a komunikácie. Zručnosti, aby boli študenti informovaní a angažovaní občania. Vo vysokoškolských inštitúciách to možno dosiahnuť posilnením motivácie a autonómie študentov. Akademické plagáty navrhnuté ako jeden z relevantných nástrojov, ktoré umožňujú pedagógom osvojiť si štýl výučby podporujúci autonómiu, ktorý vedie k zvýšenej nezávislosti, záujmu a zodpovednosti za sociálne záležitosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.