Počet záznamov: 1
Sales Organizations on the Path of Digitalization - a Reflection from Germany, Finland and Austria
Názov Sales Organizations on the Path of Digitalization - a Reflection from Germany, Finland and Austria Preklad názvu Organizácie predaja na ceste digitalizácie - úvaha z Nemecka, Fínska a Rakúska Autorské údaje Margarethe Überwimmer, P. Hautamaki, S. Wengler, F. Robert Autor Überwimmer Margarethe Spoluautori Hautamaki P. Wengler S. Robert F. Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 24-29. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.2.3 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá obchod * predaj * digitalizácia * Nemecko * Fínsko * Rakúsko Anotácia Spoločnosti buď proaktívne vedú digitálnu transformáciu, alebo sú nútené digitalizovať trhy a ekosystémy. Skúmanie stavu digitálnej transformácie predaja v praxi a skúmanie otázok v oblasti predaja a výziev na ceste digitalizácie, hĺbkové rozhovory s vedúcimi predaja a manažérmi z viac ako 50 medzinárodne pôsobiacich spoločností v Nemecku, Fínsku a Rakúsku. Jedným z hlavných cieľov spoločností je urýchliť digitalizačné procesy, pretože digitalizácia pomáha pracovať efektívnejšie. Prístup k systémom je nevyhnutný, preto sa investície do digitalizácie považujú za udržateľné a úplne nevyhnutné pre dnešné služby B2B zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
článok
Počet záznamov: 1