Počet záznamov: 1  

Sales Organizations on the Path of Digitalization - a Reflection from Germany, Finland and Austria

  1. Názov Sales Organizations on the Path of Digitalization - a Reflection from Germany, Finland and Austria
    Preklad názvuOrganizácie predaja na ceste digitalizácie - úvaha z Nemecka, Fínska a Rakúska
    Autorské údajeMargarethe Überwimmer, P. Hautamaki, S. Wengler, F. Robert
    Autor Überwimmer Margarethe
    Spoluautori Hautamaki P.
    Wengler S.
    Robert F.
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 24-29. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.2.3
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod * predaj * digitalizácia * Nemecko * Fínsko * Rakúsko
    AnotáciaSpoločnosti buď proaktívne vedú digitálnu transformáciu, alebo sú nútené digitalizovať trhy a ekosystémy. Skúmanie stavu digitálnej transformácie predaja v praxi a skúmanie otázok v oblasti predaja a výziev na ceste digitalizácie, hĺbkové rozhovory s vedúcimi predaja a manažérmi z viac ako 50 medzinárodne pôsobiacich spoločností v Nemecku, Fínsku a Rakúsku. Jedným z hlavných cieľov spoločností je urýchliť digitalizačné procesy, pretože digitalizácia pomáha pracovať efektívnejšie. Prístup k systémom je nevyhnutný, preto sa investície do digitalizácie považujú za udržateľné a úplne nevyhnutné pre dnešné služby B2B zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.