Počet záznamov: 1  

Moderne Markenführung

  1. Názov Moderne Markenführung : Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen. Band 2
    Autorské údajeFranz-Rudolf Esch (Hrsg.)
    Ďalší autori Esch Franz-Rudolf (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWiesbaden : GABLER , 2013. - S.(767-1537)
    Vydanie4., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
    ISBN978-3-8349-4540-2 (Softcover) , 978-30-409-53642-6 (Hardcover)
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá značky * značky výrobkov * značky kvality * manažment značky * komunikácia * kontrola * výrobcovia * obchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra915005

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    915005OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.