Počet záznamov: 1  

Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort

  1. Názov Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort : dizertačná práca
    Autorské údajeSusanne Schulze, školiteľ: Peter Markovič
    Autor Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ďalší autori Markovič Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikových financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 128 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * veľtrhy * výstavy * vzdelávanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra915334

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    915334SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.