Počet záznamov: 1  

Tvorba a distribúcia obsahu ako marketingového nástroja firmy

  1. Názov Tvorba a distribúcia obsahu ako marketingového nástroja firmy : diplomová práca
    Autorské údajeMatúš Filip Hažlinský, školiteľ: Martin Kuchta
    Autor Hažlinský Matúš Filip
    Ďalší autori Kuchta Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917008

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.