Počet záznamov: 1  

Prediktívne marketingové analýzy prostredníctvom nástrojov umelej inteligencie

  1. Názov Prediktívne marketingové analýzy prostredníctvom nástrojov umelej inteligencie : diplomová práca
    Autorské údajeDionýz Bréda, školiteľ: Peter Červenka
    Autor Bréda Dionýz
    Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916986

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.