Počet záznamov: 1
Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám
Názov Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám Autorské údaje Ľubor Jusko, Nikoleta Hutmanová, Ľudovít Molitoris Autor Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 6-14 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * deti * siete sociálne * značky Anotácia Spôsob interakcie detí s obchodnými značkami cez sociálne siete. Analýza vývinu a správania detí ako spotrebiteľov a vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí s obchodnými značkami. Rozvoj povedomia o značke u detí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00414-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 524.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1