Počet záznamov: 1  

Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám

  1. Názov Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám
    Autorské údajeĽubor Jusko, Nikoleta Hutmanová, Ľudovít Molitoris
    Autor Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 6-14 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * deti * siete sociálne * značky
    AnotáciaSpôsob interakcie detí s obchodnými značkami cez sociálne siete. Analýza vývinu a správania detí ako spotrebiteľov a vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí s obchodnými značkami. Rozvoj povedomia o značke u detí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00414-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF524.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.