Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí

  1. Názov Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí
    Autorské údajeNikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris
    Autor Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 181-192 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá deti * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá * gramotnosť
    AnotáciaVývoj reklamnej gramotnosti u detí a ako používanie médií deťmi a ich prístup k reklamám určuje ich nákupné správanie. Vývin detí a teória mysle. Reklamné techniky využívané v médiách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00414-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF583.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.