Počet záznamov: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie

  1. Názov Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie
    Autorské údajeMartin Novysedlák, Peter Markovič
    Autor Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 22-33 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    PoznámkyVEGA 1/0328/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nákup * psychológia * správanie spotrebiteľa * koronavírus * pandémia * spotrebitelia
    AnotáciaDopady pandémie na impulzívne nákupné správanie spotrebiteľov. Impulzívne nákupné správanie v minulosti a pred pandémiou COVID-19. Panické nakupovanie, investovanie a opatrnosť v míňaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00414-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF663.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.