Počet záznamov: 1  

Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19

  1. Názov Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19
    Autorské údajeSándor Weninger
    Autor Weninger Sándor
    Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 22, č. 1 (2021), s. 70-86. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182
    DOI 10.33542/VSS2021-1-05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing územia * turistika * ruch cestovný * ruch cestovný udržateľný * Maďarsko * bezpečnosť * koronavírus
    AnotáciaVšeobecné teoretické aspekty teritoriálneho marketingu a cestovného ruchu v kontexte udržateľnosti. Rozvoj moderného cestovného ruchu a pandémia COVID-19. Opatrenia prijaté ústrednými orgánmi štátnej správy v súvislosti s pandémiou COVID-19 a ich dosah na cestovný ruch. Zraniteľnosť odvetvia cestovného ruchu, zvýšené bezpečnostné riziká a neudržateľnosť súčasného globálneho systému. Vplyv pandémie COVID-19 na cestovný ruch v Maďarsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.