Počet záznamov: 1  

The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia

  1. Názov The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia
    Preklad názvuVplyv spotrebiteľského etnocentrizmu a patriotizmu na hodnotenie domácich vybraných produktov: prípad SR
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument The Central European Business Review. Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 1-17 online. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862
    DOI 10.18267/j.cebr.245
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výrobky domáce * marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko
    AnotáciaEtnocentrizmus, vzťahujúci sa na teóriu spotrebiteľského správania. Vplyv etnocentrizmu a vlastenectva na hodnotenie a preferencie spotrebiteľov domácich výrobkov. Marketingový výskum preferencií spotrebiteľov, ktorý môže použiť vláda Slovenskej republiky a domáci výrobcovia, ktorí majú záujem o zvýšenie konkurencieschopnosti domácich produktov a taktiež zahraniční výrobcovia, ktorí majú záujem rozšíriť svoje pôsobenie na slovenskom trhu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00451-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF496.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.