Počet záznamov: 1  

Changes in the Retail Market Structure Through the Prism of Consumer Behaviour

  1. Názov Changes in the Retail Market Structure Through the Prism of Consumer Behaviour
    Preklad názvuZmeny v štruktúre maloobchodného trhu cez prizmu spotrebiteľského správania
    Autorské údajeAlena Filipová, Veronika Mokrejšová, Jiří Zeman
    Autor Filipová Alena
    Spoluautori Mokrejšová Veronika
    Zeman Jiří
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 2 (2021), s. 124-140 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trh * predaj * obchod elektronický * maloobchod * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZhodnotenie vzťahu medzi rastom online predaja a zmenami v štruktúre maloobchodného trhu. Správanie spotrebiteľa v elektronickom obchode. Rozvoj maloobchodného trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.