Počet záznamov: 1  

Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?

  1. Názov Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?
    Autorské údajeEdita Štrbová
    Autor Štrbová Edita
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 3 (2021), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunity * event marketing * propagácia * technológie komunikačné
    AnotáciaZmeny a trendy v eventovom marketingu pod vplyvom aktuálnej sociálnej a ekonomickej situácie. Nárast významu sociálnych komunít v budúcnosti. Motivácie potenciálneho spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.