Počet záznamov: 1
Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?
Názov Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend? Autorské údaje Edita Štrbová Autor Štrbová Edita Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 3 (2021), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunity * event marketing * propagácia * technológie komunikačné Anotácia Zmeny a trendy v eventovom marketingu pod vplyvom aktuálnej sociálnej a ekonomickej situácie. Nárast významu sociálnych komunít v budúcnosti. Motivácie potenciálneho spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
článok
Počet záznamov: 1