Počet záznamov: 1  

The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction

  1. Názov The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction
    Preklad názvuÚloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov
    Autorské údajeMoh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat
    Autor Nasuka Moh
    Spoluautori Wijaya Tony
    Hidayat Anas
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V187-18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá islam * bankovníctvo * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * etika
    AnotáciaKoncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.