Počet záznamov: 1
The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction
Názov The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction Preklad názvu Úloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov Autorské údaje Moh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat Autor Nasuka Moh Spoluautori Wijaya Tony Hidayat Anas Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V187-18 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá islam * bankovníctvo * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * etika Anotácia Koncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1