Počet záznamov: 1  

"Zelený" nákupný proces spotrebiteľa a jeho faktory v kontexte ekologických inovácií

  1. Názov "Zelený" nákupný proces spotrebiteľa a jeho faktory v kontexte ekologických inovácií
    Autorské údajeNikola Slašťanová, Erika Loučanová, Hubert Paluš
    Autor Slašťanová Nikola
    Spoluautori Loučanová Erika
    Paluš Hubert
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 43 (2021), s. 9-13. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácie environmentálne * správanie spotrebiteľa * produkty * produkty environmentálne * environmentalistika
    Anotácia"Zelený" model nákupu spotrebiteľov. Spotrebiteľské správanie pri ekologických produktoch a inováciách. "Zelené" faktory ovplyvňujúce nákup. Demografické premenné, ktoré majú významný vplyv na environmentálne a ekologické nákupné správanie spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 43

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF293.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.