Počet záznamov: 1  

„Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií

  1. Názov „Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií
    Autorské údajeErika Loučanová, Miriam Olšiaková
    Autor Loučanová Erika
    Spoluautori Olšiaková Miriam
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 43 (2021), s. 14-18. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * produkty environmentálne * inovácie environmentálne * segmentácia trhu
    AnotáciaRozdelenie spotrebiteľov z hľadiska ich segmentácie do piatich kategórií podľa odtieňov "zelenosti". Zelený marketing. Podiel "zelených" spotrebiteľov z pohľadu piatich odtieňov "zelenosti" segmentácie trhu ekologických inovácií. Štyri stratégie environmentálne orientovanej produktovej politiky podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 43

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF258 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.