Počet záznamov: 1  

Sensory Marketing

  1. Názov Sensory Marketing
    Preklad názvuZmyslový marketing
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Jakub Soviar, Roman Vavrek
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Soviar Jakub
    Vavrek Roman
    Zdrojový dokument Communication Management. Pp. [1-20] online. - London : InTech, 2021 / Pollák František ; Soviar Jakub ; Vavrek Roman. ISBN 978-1-83969-512-4
    DOI 10.5772/intechopen.100378
    PoznámkyVEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá marketing senzorický * nástroje marketingové * stratégia marketingová * inovácia * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * budovanie značky
    AnotáciaZmyslový (senzorický) marketing ako relatívne nový pojem v dôsledku konkurenčného prostredia globálneho trhu, v rámci ktorého sú firmy konfrontované s neustálou potrebou hľadania efektívnych prístupov pre udržanie konkurenčnej výhody v boji o zákazníka. Aplikácia zmyslových marketingových nástrojov na procesy budovania značky. Problematika zmyslového marketingu so zameraním na skutočnosť, že len zohľadnením špecifík spojených so zmyslovým marketingom sa proces budovania značky stáva celistvým a udržateľným. Teoretický rámec a empirická časť predstavujúca popis vybraného experimentu zo série piatich experimentálnych výskumov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00534-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.