Počet záznamov: 1  

The Neuro-Consumer

  1. Názov The Neuro-Consumer : Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain
    Autorské údajeAnne-Sophie Bayle-Tourtoulou, Michel Badoc
    Autor Bayle-Tourtoulou Anne-Sophie
    Spoluautori Badoc Michel
    Vydavateľské údajeAbingdon : Routledge , 2020. - 321 s.
    ISBN978-0-367-89590-7 (hbk) , 978-1-003-01997-8 (ebk)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuroveda * neuromarketing * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra916959, 916970

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    916970SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    916959OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.