Počet záznamov: 1  

The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia

  1. Názov The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia
    Súbežný názovVplyv reklamy na kupiveľnu povedinku ditej: na prikladi Slovaččiny
    Preklad názvuVplyv reklamy na nákupné správanie detí: prípadová štúdia na Slovensku
    Autorské údajeZuzana Hajduová, Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris
    Autor Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 199-210 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2021.3-17
    PoznámkyKEGA 026 EU-4/2018. - VEGA 1/0240/20. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá reklama * médiá * správanie spotrebiteľa * deti * nákup
    AnotáciaReklama je nevyhnutným nástrojom pri ovplyvňovaní nákupného správania zákazníka. Príspevok sa zameriava na to, ako používanie médií deťmi a ich postoj k reklame určuje ich nákupné správanie. Hlavným zámerom výskumu je predstaviť a popísať, ako sa rozvíja reklamná gramotnosť detí a jej prepojenie s konceptom teórie mysle.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00561-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF595 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.