Počet záznamov: 1
The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia
Názov The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia Súbežný názov Vplyv reklamy na kupiveľnu povedinku ditej: na prikladi Slovaččiny Preklad názvu Vplyv reklamy na nákupné správanie detí: prípadová štúdia na Slovensku Autorské údaje Zuzana Hajduová, Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris Autor Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 199-210 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2021.3-17 Poznámky KEGA 026 EU-4/2018. - VEGA 1/0240/20. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá reklama * médiá * správanie spotrebiteľa * deti * nákup Anotácia Reklama je nevyhnutným nástrojom pri ovplyvňovaní nákupného správania zákazníka. Príspevok sa zameriava na to, ako používanie médií deťmi a ich postoj k reklame určuje ich nákupné správanie. Hlavným zámerom výskumu je predstaviť a popísať, ako sa rozvíja reklamná gramotnosť detí a jej prepojenie s konceptom teórie mysle. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00561-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 595 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1