Počet záznamov: 1  

Obal mení bežný tovar na unikát

  1. Názov Obal mení bežný tovar na unikát
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 26, č. 5 (2021), s. 18-19. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obaly * prieskum * nákup * nákup elektronický * identita podniková
    AnotáciaAtraktívny obal ako skvelý marketingový nástroj, ktorý skvalitňuje zážitok z nákupu. Výzva pre unikátny obal, ktorý porazí konkurenciu, napr. vtlačením prvkov vizuálnej identity firmy. Kladený dôraz na ekológiu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.