Počet záznamov: 1
Marketingový manažment
Názov Marketingový manažment Autorské údaje Eva Hanuláková - Marián Čvirik, recenzenti: Milan Oreský, Ina Bečková Kováčová Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Oreský Milan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Bečková Kováčová Ina (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2021. - 129 s. [6,45 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4886-1 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * analýzy * plánovanie * stratégia marketingová * implementácia * kontrola * rozhodovanie Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 13, z toho voľných 6, prezenčne 3 Signatúra 919002, 919003, 919267-919276, 919528 Archív EPC E21 00585-001, kópia plného textu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 919002 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 919003 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 919267 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 919268 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 919269 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919270 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919271 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919272 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919273 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919274 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919275 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 919276 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 919528 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný
Počet záznamov: 1