Počet záznamov: 1
Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare
Názov Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare Preklad názvu Marketing v sociálnych inováciách, zameraných na zdravotníctvo Autorské údaje Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 90-107. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2021.3-08 Poznámky VEGA 1/0046/20. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá marketing * inovácia * neuromarketing * benefity * správanie sociálne Anotácia Možnosti implementácie marketingového prístupu v sociálnych inováciách. Tipy marketingu a efekty v oblasti sociálnych inovácií. Špecifické oblasti marketingu prispievajúce k efektívnejšej aplikovateľnosti sociálnych inovácií a dosiahnutiu želanej zmeny so spoločenskou pridanou hodnotou. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00561-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 597.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1