Počet záznamov: 1  

Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare

  1. Názov Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare
    Preklad názvuMarketing v sociálnych inováciách, zameraných na zdravotníctvo
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 90-107. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2021.3-08
    PoznámkyVEGA 1/0046/20. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá marketing * inovácia * neuromarketing * benefity * správanie sociálne
    AnotáciaMožnosti implementácie marketingového prístupu v sociálnych inováciách. Tipy marketingu a efekty v oblasti sociálnych inovácií. Špecifické oblasti marketingu prispievajúce k efektívnejšej aplikovateľnosti sociálnych inovácií a dosiahnutiu želanej zmeny so spoločenskou pridanou hodnotou.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00561-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF597.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.