Počet záznamov: 1  

CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education

  1. Názov CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education
    Preklad názvuPrieskum CercleS: Dopad pandémie COVID-19 na výučbu cudzích jazykov vo vyššom vzdelávaní
    Autorské údajeKatarína Zamborová, Isabella Stefanutti, Blanka Klimová
    Autor Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Spoluautori Stefanutti Isabella
    Klimová Blanka
    Zdrojový dokument Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 269-283 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128
    DOI 10.1515/cercles-2021-2032
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Heslá koronavírus * vyučovanie * učitelia * práca z domu * jazyky cudzie
    AnotáciaÚvahy učiteľov o vyučovaní počas pandémie a o budúcnosti výučby cudzích jazykov vo vysokoškolskom vzdelávaní. Údaje, zozbierané medzi 30. marcom a 5. májom 2021 a odpovede odrážajú hlasy 725 učiteľov z národných asociácií CercleS. Zistenia naznačujú, že učitelia flexibilne prešli do online režimu výučby, napriek obmedzeniam v technologických zdrojoch a absencii školení. 32,4 % respondentov deklarovalo, že ich inštitúcia neposkytla žiadny hardvér na prácu z domu, 40,6 % nebolo oslobodených od iných povinností a ďalšie zistenia.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00606-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF938.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.