Počet záznamov: 1  

Personálny marketing s podporou sociálnych médií v rámci ITSM

  1. Názov Personálny marketing s podporou sociálnych médií v rámci ITSM
    Súbežný názovPersonnel Marketing with Social Media Support within ITSM
    Autorské údajeBenita Beláňová, Anna Hamranová
    Autor Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Hamranová Anna EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 3 (2021), s. 23-32 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2021. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0388/20
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing personálny * médiá sociálne * Slovensko
    AnotáciaDefinícia personálneho marketingu. Sociálne médiá v rámci ITSM. Začlenenie sociálnych médií do procesov ITSM a ich využitie v personálnom marketingu. Aktuálna situácia vo využívaní sociálnych médií v personálnom marketingu v podnikoch na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE21 00620-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF376.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.