Počet záznamov: 1  

Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu

  1. Názov Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu
    Súbežný názovMonitoring the View Direction of the Customer in Retail As a Basis For the Decision-Making of the Retailer
    Autorské údajePavel Gežík
    Autor Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář. S. 44-50 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / König Brian ; Lukáčik Martin ; Goga Marián ; Furková Andrea ; Fendek Michal ; Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu mezinárodní vědecký seminář. ISBN 978-80-225-4885-4
    PoznámkyVEGA 1/0427/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * rozhodovanie
    AnotáciaCharakteristika maloobchodu a rozhodovania. Sledovanie pohľadu zákazníka v Pygmalios Analytics. Prípadová štúdia zameraná na sledovanie monitoru umiestneného na regály v maloobchodnej prevádzke.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00616-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF736.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.