Počet záznamov: 1
Benchmarking v procese environmentálneho marketingu
Názov Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing Autorské údaje Lucia Bednárová Autor Bednárová Lucia Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2021. - 81 s. Vydanie 1. vydanie Edícia Habilitačné a inauguračné prednášky ISBN 978-80-225-4876-2 Druh dokumentu prehľady (obzory) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá benchmarking * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * analýza swot * nástroje marketingové Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 916174, 916175
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 916174 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 916175 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1