Počet záznamov: 1  

Benchmarking v procese environmentálneho marketingu

  1. Názov Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing
    Autorské údajeLucia Bednárová
    Autor Bednárová Lucia
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2021. - 81 s.
    Vydanie1. vydanie
    Edícia Habilitačné a inauguračné prednášky
    ISBN978-80-225-4876-2
    Druh dokumentuprehľady (obzory)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * analýza swot * nástroje marketingové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra916174, 916175

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    916174SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    916175SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.