Počet záznamov: 1
Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness
Názov Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness Preklad názvu Budovanie prestíže univerzity ako nástroja na dosiahnutie konkurencieschopnosti Autorské údaje Martina Juříková, Josef Kocourek, Lenka Ližbetinová Autor Juříková Martina Spoluautori Kocourek Josef Ližbetinová Lenka Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 128-144. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá univerzity * reputácia podniku * značky * vzdelávanie Anotácia Štúdia sa zaoberá významom marketingového manažmentu vysokej školy a budovania značky a prestíže vo vzťahu k jej uchádzačom. Výskum využíva široké spektrum sekundárnych zdrojov údajov z celého sveta, pričom sa opiera najmä o prípadovú štúdiu realizovanú formou prieskumu. Cieľom je určiť homogénne skupiny uchádzačov podľa toho, ako vnímajú dobré meno vybranej univerzity/fakulty a aké sú ich preferencie pri výbere študijného programu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 912.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1