Počet záznamov: 1  

Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness

  1. Názov Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness
    Preklad názvuBudovanie prestíže univerzity ako nástroja na dosiahnutie konkurencieschopnosti
    Autorské údajeMartina Juříková, Josef Kocourek, Lenka Ližbetinová
    Autor Juříková Martina
    Spoluautori Kocourek Josef
    Ližbetinová Lenka
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 128-144. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá univerzity * reputácia podniku * značky * vzdelávanie
    AnotáciaŠtúdia sa zaoberá významom marketingového manažmentu vysokej školy a budovania značky a prestíže vo vzťahu k jej uchádzačom. Výskum využíva široké spektrum sekundárnych zdrojov údajov z celého sveta, pričom sa opiera najmä o prípadovú štúdiu realizovanú formou prieskumu. Cieľom je určiť homogénne skupiny uchádzačov podľa toho, ako vnímajú dobré meno vybranej univerzity/fakulty a aké sú ich preferencie pri výbere študijného programu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF912.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.