Počet záznamov: 1  

Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media

  1. Názov Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media
    Preklad názvuFaktory ovplyvňujúce komunikáciu B2B firiem na sociálnych médiách
    Autorské údajeMichaela Jánská, Marta Žambochová
    Autor Jánská Michaela
    Spoluautori Žambochová Marta
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 100-111. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia elektronická * siete sociálne * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * štúdie prípadové
    AnotáciaŠtúdia sa zameriava na problém firiem komunikujúcich cez sociálne siete v prostredí B2B a tiež skúma, ako sa firmy správajú na sociálnych sieťach. Cieľom štúdie je diskutovať o spôsoboch, ktorými vybrané B2B firmy prinútia svojich zákazníkov využívať sociálne siete. Dopyt je založený na prípadovej štúdii B2B podniku aktívneho v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF398 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.