Počet záznamov: 1
Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools
Názov Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools Preklad názvu Vnímanie údajov z ekologických aktivít firiem využívajúcich inovatívne komunikačné nástroje Autorské údaje Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková Autor Kubovics Michal Spoluautori Zaušková Anna Ščepková Simona Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 84-99. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dáta * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * ekológia * inovácie environmentálne * prostriedky masovokomunikačné Anotácia Hlavným cieľom štúdie je predložiť návrh metodiky zobrazovania údajov z environmentálnych aktivít podnikov s využitím inovatívnych komunikačných nástrojov. Rozsiahly výskum v oblasti vizualizácie dát. Poznatky sú formulované do záverov s cieľom dosiahnuť odbornú diskusiu k danej problematike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 853.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1