Počet záznamov: 1  

Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools

  1. Názov Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools
    Preklad názvuVnímanie údajov z ekologických aktivít firiem využívajúcich inovatívne komunikačné nástroje
    Autorské údajeMichal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková
    Autor Kubovics Michal
    Spoluautori Zaušková Anna
    Ščepková Simona
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 84-99. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dáta * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * ekológia * inovácie environmentálne * prostriedky masovokomunikačné
    AnotáciaHlavným cieľom štúdie je predložiť návrh metodiky zobrazovania údajov z environmentálnych aktivít podnikov s využitím inovatívnych komunikačných nástrojov. Rozsiahly výskum v oblasti vizualizácie dát. Poznatky sú formulované do záverov s cieľom dosiahnuť odbornú diskusiu k danej problematike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF853.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.