Počet záznamov: 1
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
Názov Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu Autorské údaje Miroslav Foret, Dávid Melas Autor Foret Miroslav Spoluautori Melas Dávid Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2021. - 166 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-271-1723-9 (print) , 978-80-271-4061-9 (pdf) , 978-80-271-4062-6 (ePub) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * marketing * marketing manažment * modely * zber dát * voľby * informácie * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 1, prezenčne 2 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 916295, 919386-919388
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 916295 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 919386 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 919387 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919388 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1