Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

  1. Názov Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
    Autorské údajeMiroslav Foret, Dávid Melas
    Autor Foret Miroslav
    Spoluautori Melas Dávid
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2021. - 166 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-271-1723-9 (print) , 978-80-271-4061-9 (pdf) , 978-80-271-4062-6 (ePub)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * marketing * marketing manažment * modely * zber dát * voľby * informácie * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra916295, 919386-919388

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    919386SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    919387SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    919388SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    916295FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.