Počet záznamov: 1  

Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations

  1. Názov Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations
    Preklad názvuReklamná stratégia podľa koncepcie modelu FCB v podmienkach rôznych generácií
    Autorské údajeKateřina Matušínská, Michal Stoklasa
    Autor Matušínská Kateřina
    Spoluautori Stoklasa Michal
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 4 (2021), pp. 189-205. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2021-4-012
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia podniková * reklama * modely * emócie * generácie * komunikácia marketingová
    AnotáciaOverenie platnosti tradičnej teoretickej definície modelu Foote, Cone & Belding (FCB) založenej na použití reprezentatívnych produktov týkajúcich sa veku (generácie) a pohlavia vybranej cieľovej skupiny v podmienkach ČR. Verifikácia platnosti definovaných reklamných stratégií v danom modeli so súčasnou úrovňou akceptácie a vnímania reklamy v rámci definovanej skupiny v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.