Počet záznamov: 1
Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations
Názov Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations Preklad názvu Reklamná stratégia podľa koncepcie modelu FCB v podmienkach rôznych generácií Autorské údaje Kateřina Matušínská, Michal Stoklasa Autor Matušínská Kateřina Spoluautori Stoklasa Michal Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 4 (2021), pp. 189-205. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-4-012 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá stratégia podniková * reklama * modely * emócie * generácie * komunikácia marketingová Anotácia Overenie platnosti tradičnej teoretickej definície modelu Foote, Cone & Belding (FCB) založenej na použití reprezentatívnych produktov týkajúcich sa veku (generácie) a pohlavia vybranej cieľovej skupiny v podmienkach ČR. Verifikácia platnosti definovaných reklamných stratégií v danom modeli so súčasnou úrovňou akceptácie a vnímania reklamy v rámci definovanej skupiny v ČR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1