Počet záznamov: 1
Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov
Názov Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov Súbežný názov Strategic Marketing in the Conditions of International Markets Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 2 (2021), s. 6-16 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing medzinárodný * marketing strategický * trh medzinárodný * globalizácia * trh zahraničný Anotácia Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. Modely strategického manažmentu podniku. Metódy a stratégie vstupu podniku na zahraničný trh. Stratégie medzinárodného marketingového mixu -prroduktové stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu, cenové stratégie v podmienkach medzinárodného, distribučné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingumarketingu a komunikačné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00660-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 277.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1