Počet záznamov: 1  

Influence of Non-Product Related Attributes on Media Brands Consumption

  1. Názov Influence of Non-Product Related Attributes on Media Brands Consumption
    Preklad názvuVplyv atribútov nesúvisiacich s výrobkom na mediálnu spotrebu značiek
    Autorské údajeLinda Saulite, Deniss Sceulovs, František Pollák
    Autor Saulite Linda
    Spoluautori Sceulovs Deniss
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentSOI & Riga Technical University 2021 Conference : Open Innovation and Business Model after Pandemic of COVID-19. Pp. 71 online. - Riga : Society of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 2021
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Heslá spotreba * značky * produkty * médiá
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00718-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.