Počet záznamov: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období

  1. Názov Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období
    Súbežný názovThe Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior
    Autorské údajeDominika Vernerová, Michal Jankovič
    Autor Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMladí vedci 2021 : Zborník vedeckých príspevkov. S. 152-162 online. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky, 2021. ISBN 978-80-89453-94-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá koronavírus * obchod elektronický * nákup * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaHlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00731-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF307.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.