Počet záznamov: 1  

Use of Netnography in Contemporary Marketing Research

  1. Názov Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
    Preklad názvuVyužitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume
    Autorské údajeJanka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. Pp. 23 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4817-5
    Poznámkyabstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá výskum marketingový * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * trhy
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00735-004, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.