Počet záznamov: 1  

Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture

  1. Názov Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture
    Preklad názvuSpotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva
    Autorské údajeĽubica Knošková, Petra Garasová
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Garasová Petra EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 2464-6733
    PoznámkyVEGA 1/0543/18. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * nábytok * drevo * preferencie spotrebiteľské * nákup
    AnotáciaIdentifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00749-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF556 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.