Počet záznamov: 1
Personálny marketing na trhu práce
Názov Personálny marketing na trhu práce Súbežný názov Personal Marketing in the Labour Market Autorské údaje Mária Janošková Autor Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 17-23 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7 Poznámky VEGA 1/0363/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing personálny * trh práce * manažment * zdroje ľudské * kapitál ľudský Anotácia Personálny marketing z hľadiska jeho vývoja. Trh práce ako objekt personálneho marketingu. Personálny marketing súvisí aj s procesmi globalizácie a internacionalizácie, čím nadobúda strategický charakter z hľadiska štruktúry personálnej politiky v organizáciách. Ciele a úlohy personálneho marketingu v organizáciách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00782-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 326.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1