Počet záznamov: 1  

Personálny marketing na trhu práce

  1. Názov Personálny marketing na trhu práce
    Súbežný názovPersonal Marketing in the Labour Market
    Autorské údajeMária Janošková
    Autor Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 17-23 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7
    PoznámkyVEGA 1/0363/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing personálny * trh práce * manažment * zdroje ľudské * kapitál ľudský
    AnotáciaPersonálny marketing z hľadiska jeho vývoja. Trh práce ako objekt personálneho marketingu. Personálny marketing súvisí aj s procesmi globalizácie a internacionalizácie, čím nadobúda strategický charakter z hľadiska štruktúry personálnej politiky v organizáciách. Ciele a úlohy personálneho marketingu v organizáciách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00782-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF326.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.